- Kempe idr., 2018
Avtorji raziskave so preučevali raven kreativnosti pri doseženih zadetkih na treh velikih nogometnih prvenstvih
(svetovni prvenstvi 2010 in 2014 ter evropsko prvenstvo 2016).
Vseh 311 doseženih zadetkov so trije strokovnjaki ocenjevali po lestvici od 1 do 10 (0 – nekreativen,
10 – zelo kreativen). Rezultati so pokazali, da so imele akcije v bližini gola višjo oceno kreativnosti kot
akcije, ki so bile izvedene dlje od nasprotnikovih vrat. Rezultati tudi kažejo na to, da so bile ekipe, ki so pokazale več kreativnosti pri pripravi zadetka, na koncu prvenstva uvrščene višje. Visoka kreativnost zadnjih dveh potez pred strelom poveča verjetnost za dosego zadetka.
Raziskava pokaže, kako pomemben faktor v nogometu je kreativnost, kar lahko služi kot pomembna informacija trenerjem za pripravo trenažnega procesa.
Več o raziskavi si lahko preberete TUKAJ.
Prispevek pripravil: Teo Masten